Durant el segon trimestre de curs s'han iniciat o reprès diversos espais de conversa arreu de la comarca vinculats al Voluntariat per la llengua (VxL). Es tracta de grups de tertúlia, clubs de lectura i clubs de lectura fàcil dinamitzats per voluntaris que ofereixen la possibilitat de practicar l'expressió oral en català en un ambient amè i distès.
A més de les tertúlies a Caldes d'Estrac i Premià de Mar, i dels clubs de lectura a Calella, Tordera i Sant Vicenç de Montalt, s'han obert dos nous espais de conversa al Centre de Formació d'Adults Enric Camón d'Arenys de Munt, un a l'Escola El Dofí de Premià de Mar i dos més a la Biblioteca Can Coromines de Sant Pol de Mar. Finalment, també s'ha posat en marxa un grup de tertúlia per a alumnes dels cursos avançats de català de l'Aulari de Rocafonda de Mataró.
Tota aquesta oferta no seria possible sense el compromís de tots els voluntaris i voluntàries que, de manera totalment desinteressada i altruista, posen el seu temps i energies a disposició del VxL.